Tam bir centilmen temel alan, her yıl yeni bir oyun oluşturma ile o sorun eninde sonunda her oyun biraz benzer hissetmeye başlar olmasıdır. Spor dünyasında büyük bir sarsıntı olmazsa, geliştiriciler baş parmaklarını kıvırmaya bırakılır. Kredileri için Codemasters en azından birkaç yeni şey yapmaya çalıştı ancak çabaları yıllar boyunca tutarsız kaldı. Şimdi, yine de, gittiler ve bitirdiler. Bugüne kadarki en iyi F1 oyununu yaptık.

Yolda her zamanki gibi iş var. Codemasters her zaman hissediyor bir şey seçtiGerçekten de tam bir simülatör olmaktan çok gerçektir ve kişisel olarak hep benimle iyi geçinmiştir. Gerçek hayatta F1 makinelerinin artan kavrama ve hız dijital form haline getirildi, böylece kendinizi köşeye sıkıştıracak, geçen seneye kaldırmak zorunda kalacaksınız. Geri bildirim, titreşimler ve sesle normal denetleyiciyi kullanmak zorunda olan bizler için her zaman neler olduğunu önceden bildiren harika bir iş çıkarıyor. Ancak en büyük ve en iyi değişim, bileşikler arasında şimdi daha belirgin bir fark olan lastikler. Ultra yumuşak süper bir yumuşaktan daha farklı hissediyor ve orta ligde liglerden uzak duruyor. Daha önce farklı lastik seçeneklerinin benzer olduğunu fark etmeden önce,

20170821224344_1

Potansiyel olarak donuk yarışlar, dinamik bir hava sisteminin keyifleri ile karışabilir; böylece erken bir çiselek size, kuru lastiklere ne zaman takas yapmaya karar vermeye çalışırken bırakabilir veya kalifiye elemelerde erken bir tur sizi kutup pozisyonuna götürebilir, çünkü cennet aniden açılır ve bölgenin gerçekten yeni bir göl ile geliştirileceğine karar verdik. Daha fazla kauçuk çöktüğü için daha sapkın olan parçalara atıldıktan sonra, dikkate alınması gereken ırklar için dinamizm hoşunuza giden bir miktardır.

AI, kitlesel olarak değişmedi fakat bazı bükülmeler yapıldı gibi görünüyor. Zorluğu arttırırsanız, onlarla birlikte bazı mükemmel savaşlar olabilir. Aslında ilk yarışımda Verstappen ile, tekerleklerden diğerine çeşitli köşelerden oluşan hoş bir mücadele vardı.

Zorluk söz konusu olduğunda, önceki F1 oyunlarında zorlukları makul bir zorlukla bulmak için oldukça fazla zorlamak zorunda kaldığınız bir sorun vardı, ancak birdenbire zorlukla atladı. Çok kolay ve çok zor lanet arasında iyi bir denge bulmak sıklıkla zordu. Burada AI’yi daha ince ayarlayabilmeniz için 0-100 bir sistem seçtiniz ve oldukça iyi çalıştığı görülüyor.

Yarışın başında ekibiniz tarafından oluşturulan iki pit stop stratejisinden birini seçme şansı verilir; ancak daha iyi bir planınız olduğu düşünülürse veya benim gibi olursa, bunları düzenleyebilirsiniz Bir lastik setini ne kadar iyi idare edebileceğinizi tamamen aşırı tahmin ederseniz. Yarış mühendisinizden orta sınıf yarıştan, mevcut stratejiyi korumak veya geliştirdikleri yenisine geçmek isteyip istemediğinizi soran bir mesaj alırsınız; bu, gerçek şoför gibi hissetmek için şaşırtıcı derecede uzun bir yol kat eder bir F1 makinesinin kokpitinde.

20170822203417_1

Fakat F1 2017’in gerçek hikayesi, Codemasters’ın daha heyecanlı bir off-track deneyimi yaratmak için nasıl çalıştığını gösteriyor. Tıpkı gerçek spordaki gibi, artık yaşlanma motorunu veya şanzımanını ne zaman yenisiyle değiştirileceğini seçerek, otomobilinizin çeşitli bileşenlerini yönetmek zorundasınız, oysa sezon öncesinde tahskatinizi kullanmaktan vazgeçmenin cezalandırılması demek oluyor. . Kariyerimdeki üçüncü yarışa göre McLaren bir sürü parça ile yoluna koymayı başardı ve performans acıyordu. Erken bile, onları değiştirip değiştirmeyeceğimi seçmek zorunda kaldım, yoksa mevcut olanları düşük performansla ve tamamen başarısızlık olasılığıyla çalıştırmaya devam etmeyi seçmeliydim.

Bu, bir yarış bileşenlerinin ortasında yol açtığı ve sorunlara neden olabileceği şekilde yol boyunca harekete geçer. Bir noktada dişli kutusu sorun çıkmaya başladı, bu yüzden ekibim mümkün olduğunca kaymayı önlememi söyledi ve daha sonra başka bir bölüm biraz sıkıntı çekmeye başladı, bu yüzden kısa devreli devir sayısını düşürmek zorundaydım. Etkili bir şekilde kısırlaştırıldım, otomobilin evini küçülttüm ve nihayet 10’uncu sırada finiş yapmak için olabildiğince çok insanı savuşturdum. Anlatı olmadan başka bir oyun dramatik hikaye anlatımı bir an neredeyse gibiydi.

Bununla birlikte, aracınızın dayanıklılığını artırabilirsiniz; bu da, yeni araştırma ve geliştirme sisteminin devreye girdiği noktadır. Tıpkı F1 2016’daki gibi, bir yarışa giden iki uygulama oturumunda beş farklı test programını tamamlayarak kaynak puanı kazanırsınız. Bu mini oyunlar, parkurda ustalaştığınızı, lastik aşınmasını yönettiğinizi ve kısa bir yarış simülasyonunu çalıştığınızı ispatlamak için kapılardan geçmeyi içeriyor. İlk birkaç kez eğlendiler, fakat her seferinde onları bir süre sonra bir iş olarak hissetmeye başladıklarını itiraf ediyorum. Yine de, en azından uygulama oturumlarına katılmak için ek bir sebep sağlarlar. Yeterli puana sahip olduğunuzda, yükseltme menüsüne yönelebilir ve teknik bir web olduğu kadar çok teknik değildir. Bu yayılma kütlesi ve botu için dört bölüm var; sürücü tren, aerodinamik, dayanıklılık ve şasi, ve bunların her birinin seçebileceği bir sürü seçenek var. Şimdi, tam donanımlı yükseltmelerin küçük ancak kümülatif olma eğiliminde olduğu gibi, her yükseltmenin özellikle fark edilmediğini söylemek doğru. Ayrıca, yarış sırasında başka bir araç trafiğini yükseltmeyi söyleyemeyeceğinizi söylemek de adil. Bununla birlikte, bu sistem ne yaparsa, düşük dereceli bir takıma katılır ve yavaş yavaş ama emin adımlarla performansı artırırken ve paketin önüne geçmek için kendinizi tatmin edici ve tatmin edici olarak kendinize yapıştırabilirsiniz. Daha otantik bir his için daha zorlu ayarları tavsiye ederim, aksi takdirde bir McLaren bile kolayca öne geçebilir. gerçek spor performansındaki artışlar küçük ama kümülatif olma eğiliminde olduğu için, her güncellemenin özellikle fark edilmediğini söylemek doğru. Ayrıca, yarış sırasında başka bir araç trafiğini yükseltmeyi söyleyemeyeceğinizi söylemek de adil. Bununla birlikte, bu sistem ne yaparsa, düşük dereceli bir takıma katılır ve yavaş yavaş ama emin adımlarla performansı artırırken ve paketin önüne geçmek için kendinizi tatmin edici ve tatmin edici olarak kendinize yapıştırabilirsiniz. Daha otantik bir his için daha zorlu ayarları tavsiye ederim, aksi takdirde bir McLaren bile kolayca öne geçebilir. gerçek spor performansındaki artışlar küçük ama kümülatif olma eğiliminde olduğu için, her yükseltmenin özellikle fark edilmediğini söylemek doğru. Ayrıca, yarış sırasında başka bir araç trafiğini yükseltmeyi söyleyemeyeceğinizi söylemek de adil. Bununla birlikte, bu sistem ne yaparsa, düşük dereceli bir takıma katılır ve yavaş yavaş ama emin adımlarla performansı artırırken ve paketin önüne geçmek için onları pençelediğinizde tatmin edici ve ödüllendirici olarak onlarla tutun. Daha otantik bir his için daha zorlu ayarları tavsiye ederim, aksi takdirde bir McLaren bile kolayca öne geçebilir. bu sistem ne yaparsa, düşük dereceli bir takıma katılır ve yavaş yavaş ama mutlaka performansı artırırken tatmin edici ve ödüllendirici onlarla birlikte kalırsınız ve paketin önüne geçebilirsiniz. Daha otantik bir his için daha zorlu ayarları tavsiye ederim, aksi takdirde bir McLaren bile kolayca öne geçebilir. bu sistem ne yaparsa, düşük dereceli bir takıma katılır ve yavaş yavaş ama mutlaka performansı artırırken tatmin edici ve ödüllendirici onlarla birlikte kalırsınız ve paketin önüne geçebilirsiniz. Daha otantik bir his için daha zorlu ayarları tavsiye ederim, aksi takdirde bir McLaren bile kolayca öne geçebilir.

20170824164558_1

Kaybedenlerin geri kalanı, oyunun mütevazı bütçesi Codemasters’ın varlıklarının çoğunu geçen yıldan yeniden kullanması anlamına geldiği için tanıdık geliyor, bu nedenle aynı insanlar F1 2016’nın bulunduğu gibi aynı padokta dolanıyorlar. Diğer grafik geliştirmeler küçük ve az sayıdadır bunun hala oldukça güzel bir oyun olduğu söylenmelidir. Parça detayı iyi görünüyor, arabalar gerçek hayatta olan eşlerinin sadık dinlenme listeleri ve dinamik hava muhteşem. Sunumdaki tek hıçkırık ses, Codemasters’ın bu seride mücadele ettiği bir şey. Kötü değil, ama gerçek anlaşmanın sesini yakalayamıyor; ancak F1 otomobillerinin şu andaki mahsulü kanlı korkunç bir ses gibi görünüyor.

AH! Ancak bu karmaşık yeni arabalara ve garip seslerine ve delirgeçlerine bir çözüm var. Evet, klasik otomobiller sonunda döndü ve Codemasters bazı gerçek güzellikleri seçmeyi başardı. Alonso’yu 11 yıl önceki son şampiyonasına veya McLaren MP4 / 4’e taşıyan R26 var. Toplamda on iki klasik otomobil var ve bu muhteşem canavarlar 2017 listesinden çok farklı bir şekilde davranıyorlar, kükreyen ve onları köşelerden atarken sevmediğinizi söylüyorlar. Belki ses pek de orda değil, fakat lanet olsun, o çeşitli motorların sesi çok fazla anı geri getiriyor.

Bu canavarlar, belirli sayıda araba geçmek gibi işler yapmanız istenecek kariyer modunda davetiyeci etkinlikler olarak ortaya çıkıyor. Standart rutinden, ancak bazen monoton bir tezgahta bir grand prix ödülünün karşısında karşılanan bir mola olsa da, klasik bir makine kullanmayı beklemiyorsanız, genişletilmiş şampiyonaların oynanabileceği yer budur. Kendi kişisel tekli etkinlik veya özel şampiyonluğunu oluşturmaktan başka, sprint yarışları, ters ızgaralar ve daha bir çok şeyi de içeren, oyun dışı kalmasına yardımcı olan bir dizi unlockable şampiyonası var. Burst-cond hasarını ele geçirdikten sonra Verstappen’i kontrol etme gibi işleri yaptığınız zaman-sınırlı etkinlikler de vardır.

20170824163817_1

Ayrıca, bir yarışı mahvedebilecek pisliklerden kurtulma isteğinizi yerine getirmeye istekli olmanız koşuluyla, çok oyunculu şeyleri araştırmanız da gerekiyor. Buna rağmen, aynı fikirde insanlar bulabilmek için katılabileceğiniz bir çok lig var. Daha önce olduğu gibi, etkinlikleri kaldırarak, yarışların uzunluğunu ve hangi otomobil çağını seçeceğinize göre özelleştirebileceğiniz tam bir işbirliği opsiyon şampiyonası var ya da kendinizi taahhüt etmek istemiyorsanız tek bir etkinliğe katılabilirsiniz aynı kişiyle saatlerce vazgeçmek, hatta bir kayıt fonksiyonu olsa bile.

Ryzen 5 1600, GTX 1080 ve 16GB RAM ile 3440 × 1440 çözünürlükte hızlı 60FPS’e kolayca güç veren oyunda performans mükemmel. Ancak oyunun kekeleyebileceği kısa anları içeren birkaç parça vardı. Ciddi değildi, ama orada.

Potansiyel glitches ve sorunlar gelince ben birkaç karşılaştı. Öncelikle, bir yarış başlangıcında flashback fonksiyonunu kullandığımda, lansmanımı tamamen berbat ettim çünkü oyunu diskalifiye etmeden önce tüm şebekeyi kilitli tutarak oynamaya başladım, daha sonra kazanan Vettel olduğunu ilan etti. Başka garip bir örnekte, arabam altıncı vitese yenildi ve geri tepme özelliğini kullandıktan sonra sorun kayboldu. Sonunda Raikkonen’in beni arkasından çarparak ve ikimizi de duvara itmeye devam etmek gibi birkaç aptal AI davranışları vardı.

Codemaster’ın F1 serisi, en yeni elleçleme modeli ve diğer çeşitli ayrıntıların nüanslarını ileri geri tartışan tutkulu bir hayran kitlesine sahiptir. Kuşkusuz, zevklerine göre bu en son yinelemeyi bulamayanlar olacak, ancak bana bu Codemasters’ın yapması için yarattığı en iyi F1 oyunu. Klasik otomobillerin dönüşü, barebone’ların biraz geç hissettiği bir pakete dönüşüyor; Ar-Ge’deki iyileştirmeler ve yönetilmesi gereken parçaların dahil edilmesi, dalgıç faktörü arttırırken, aynı zamanda tek bir ekiple daha değerli yapışmalara neden oluyor. Bütün bunları mükemmel izleme etkisiyle bir araya getirdiğinizde, yalnızca bir orijinal kusuruyla birlikte bir ceylan yarışçınız var: VR desteği Codemasters? Belki önümüzdeki yıl. Fakat şimdilik seviniyoruz çünkü F1 tekrar heyecan vericidir. En azından oyun bu.

Bir önceki yazımız olan Battlestar Galactica: Deadlock Oyun İncelemesi başlıklı makalemizde Battlestar Galactica: Deadlock, oyun fragmanları ve oyun haberleri hakkında bilgiler verilmektedir.

CEVAP VER

Lütfen mesajınızı girin!
Lütfen isminizi giriniz