Mass Effect franchise’ı benim için, belki de kendi yeğenlerimden bile daha önemli. Mass Effect 2 ile benim yeğenlerim arasında bir seçim yaparsam, bu kutuyu kalbime sosyal hizmetler diyebileceğinden daha hızlı tutarım. Tabii ki çoğu insan gibi, üçüncü oyunun hikayenin tamamına nasıl sarktığını biraz üzgün bıraktım ve bugüne kadar, tartışmalı bitirmeye kadar birçok harika anı olmasına rağmen, Mass Effect 3’ü yalnızca iki kez oynadım. Bununla birlikte, Mass Effect ve Mass Effect 2’yi, her biri bir düzine kere oynadım, galaksiyi kurtarmak için yüzlerce saati eşitledim ve kafamda yerleşik bir karakter mürettebatıyla takılmaya başladım. Bu sevilen serideki yeni bir giriş, o zaman, benim için ve her yerde hayranların lejyonlarına cazip bir ihtimal. Bioware orijinal üçlemeyi sınırladığından beri beş yıl geçti ve bu taze alım için bir sürü beklenti var. Onu becerdin mi? Birazcık evet

Orijinal üçlemenin hikayesinde gezinmeyi önlemek için Andromeda, Massive Effect 2 ve 3 arasında The Initiative ile Turian, Salarian, Asari ve İnsan Ark Gemileri’ni Andromeda sistemine gönderen ve 600 yıl stasise güzellik uykusu süren bir yolculuğa başlar. Görünürde bir Komutan Shepard ya da Reaper yok demektir. Umarım insanlığın yeni evine gidecek olursanız, Scott ya da Sara Ryder olarak oynarsınız, yeni galaksinin keşfedilmesi ve ev aramak için binlerce sömürgecinin yerlerini bulma görevini üstlenmiş biri olan Pathfinder’in rolünü üstlenirsiniz. Tabii ki, Andromeda’nın beklenenden daha fazla karışıklığa düştüğü için işler tamamen planlanmıyor ve Kett adlı korkunç bir uzaylı yarışı yanı artı bazı eski teknoloji var.

MEA_March-4

RPG’ler sıklıkla, yavaş boylarından dolayı yavaş başlarlar ve Andromeda bu sorunu silkmez, öyküsü ve karakterleri ısınmaya başlaması biraz zaman alır. Ve nihayetinde adımını attığında bile, harika Mass Effect 2’ye ve onun aciliyet duygusunu güçlü bir hale getiren baskıcı intihar misyonuna hiç yaklaşmayı başaramıyor. Geminizin olmadığı zamanki gibi, bu kez Tempest, misfits mürettebatı ve keşfedilmeyi sağlayacak gezegenlerle dolu bir galaksi adı verildi. Potansiyele sahip yeni bir galaksinin oyunu için eğlenceli bir öncül olduğu halde, temel sağlam olsa da yürütme biraz eksik. Sorunlar, sizi gülümseyerek eşit derecede inleyip bırakamayacağınız tutarsız yazıtlardan kaynaklanır, ve misfits mürettebatınızın orijinal Mass Effect üçlemesi karakterleriyle aynı karizmaya sahip olmamış olması. Gerçekten de olsa, herhangi bir videogame karakterini Garrus veya Tali’ye benzetmek, onları cezalandırmak gibidir; Çoğumuzun üç oyun geçirmeyi öğrenmesini sağlayan sadık mürettebat üyeleri ile kim şimdiye kadar maç yapabilirdi?

Yine de, Tempo’nun mürettebatının neden bir Garrus ya da Tali’ye sahip olmayabileceğini, neden yaşadığı insanlar hala takılmak için ilgi çekici bir grup olabilir? Öfkeli Drack, künt, doğrudan ve iyi bir hurda girmeye istekli olan eski bir Krogan var, Krogan’ın ne oldukları ve kaçmayı denemek istedikleri şeylerin sembolik bir kalıntısı. Peebee var, yerleşmekten hoşlanmayan Asari, dokunaklı bir manikür ve muhtemelen gemiyi parçalaması durumunda önemli bir şeyin yakınına izin verilmemelidir. Ve sonra Liam. Her nasılsa Kaidan’dan daha kötü. En önemlisi tartışmasız Jaal, yepyeni bir türün üyesi ve neredeyse beni Kariçlerin tuhaf bir şekilde unuttuğuna neden oldu. Neredeyse. Asıl nokta şu ki kendimi bu karakterleri tanımaya zaman ayırmaya istekli buldum,

Andromeda galaksisinde karşılaştığınız iki ana yabancı ırk biraz hayal kırıklığı yaratıyor. Kett’in kötü güçleri görsel tasarımlarında hemen unutulurken, dostu Angaryanlar kültürlerinden dolayı biraz daha ilginçtir. Bununla birlikte, hayal kırıklığı yaratan nokta, her iki türün kesinlikle insana benzemesi. Tasarımcıların onları özellikle Angariyenler gibi ilişkilendirilmesini istedikleri anlaşılabilir ancak tamamen farklı bir galakside etrafında dolaşan daha fazla yabancı uzaylı görmek güzel olacaktı .

MEA_March_58

Karakterine gelince, ben onu seviyorum. İsterseniz hangisini seçmediğiniz Scott ya da Sara Ryder olmasını ya da tamamen özelleştirilebilir olmasını ve oyunda görünmesini seçebilirsiniz. Bu derleme için sadece bir erkek olarak Ryder’a atıfta bulunacağım. Efsanevi Komutan Shepard’dan (Shelter Cem Shepard’daki en sevdiğim web sitesidir) çok daha genç ve daha az tecrübeli ve bir çift parlak anı bulan daha hafif, şakacı bir ton var; biri mutlulukla bir düşmana söylerken kaç sikikleri veriyor. Karakter için benim için pek çok şey, geleneksel Bioware tekerleğini kullanan değiştirilmiş diyalog sisteminden kaynaklanıyor ancak şimdi gibi Paragon ve Renegade seçenekleri daha önce olduğu gibi, birbirinden tamamen farklı olma eğiliminde olan iki seçenek de birbiriyle çelişiyor. Hayır, şimdi seçmelere genel tonunu belirten duygusal simgeler veriliyor, mantıksal, duygusal, gündelik gibi. Bu, konuşmalar yapabileceğiniz farklı yollar arasında daha incelikli geçişler yapmanızı sağlar. Bir önceki oyunlarda Paragon’dan Renegade’in duruşuna geçiş yapmak tamamen aptalca davrandı, çünkü Shepard bir çatlak gibi gözüküyordu, ancak burada tonu değiştirmeniz çok daha doğal. Bununla birlikte, tam bir pisiri rol yapmayı seven kişiler için, Andromeda’da gerçek bir pislik olmak neredeyse imkansızdır; bu, hikaye daha mantıklı gelir, ancak tradeoff açıkça daha az oyuncu seçimi demektir. Ayrıca diyalog seçeneklerinin çok sıklıkla iki seçeneğe göre kızdırıldığını da belirtmek gerekir. Bir önceki oyunlarda Paragon’dan Renegade’in duruşuna geçiş yapmak tamamen aptalca davrandı, çünkü Shepard bir çatlak gibi gözüküyordu, ancak burada tonu değiştirmeniz çok daha doğal. Bununla birlikte, tam bir pisiri rol yapmayı seven insanlar için, Andromeda’da gerçek bir pislik olmak neredeyse imkânsız. Bu, hikaye daha mantıklı ama tradeoff açıkça daha az oyuncu seçimi. Ayrıca diyalog seçeneklerinin çok sıklıkla iki seçeneğe göre kızdırıldığını da belirtmek gerekir. Bir önceki oyunlarda Paragon’dan Renegade’in duruşuna geçiş yapmak tamamen aptalca davrandı, çünkü Shepard bir çatlak gibi gözüküyordu, ancak burada tonu değiştirmeniz çok daha doğal. Bununla birlikte, tam bir pisiri rol yapmayı seven insanlar için, Andromeda’da gerçek bir pislik olmak neredeyse imkânsız. Bu, hikaye daha mantıklı ama tradeoff açıkça daha az oyuncu seçimi. Ayrıca diyalog seçeneklerinin çok sıklıkla iki seçeneğe göre kızdırıldığını da belirtmek gerekir.

Mass Effect 3’ün finale kadar olan Mass Effect serisi, genellikle oyuncuyu evrene büyük bir etkiye sahip kararlar vererek, her oyunun etkileyici olduğunu hissettiren seçimlerle ilgili konuşuyordu. Burada Andromeda, bol miktarda büyüleyici kararlar vererek topu düşürüyor ancak onlara gerçekten ihtiyaç duydukları etkiyi hissettirmiyor; hikaye için büyük, sert değişiklikler yerine kısa vadeli değişiklikler için çoğunlukla tercih ediyor. Bu bazen çok garip durumlar yaratabilir; burada yaptığınız bir şey, kendi ekibinizin üyeleri dahil olmak üzere insanları tamamen size karşı savunmasızdır; ancak daha önce hiçbir şey olmamış gibi davranacaklardır. Bu sarsıcıdır ve yalnızca başlangıçta ilgi çekici suçlamaları anlamsız hale getirmek için kullanılır. İlk inisiyatif karakolunu bilimsel veya militarist olarak seçersem ne önemi var? Tüm hikayedeki bu önemli an, anlamsız hale geliyor, oyuncunun eylemleri dünyayı reforma tabi tutamıyor; franchise’ın en belirgin özelliği, oyuncuyu olaylara çok az etki eden genel açık ideoloji ile değiştiriliyor. Mass Effect 3’ün bittiği büyük bir hayal kırıklığı ve oyuncuların o noktaya kadar yaptıkları her şeyi nasıl terk ettiği Bioware, hiçbir şey öğrenmediği için gerçekten utanç verici.

Bu aynı zamanda, Andromeda’nın, ne yapacağını düşünmek için önemli bir anı olmamasına da yol açar. Mass Effect 1, insanın ölebileceği durumlara sahipti ve Mass Effect 2, deli intihar misyonuyla önemli miktarda yükseldi ve Mordin hikayesini çok üzdü. Andromeda’nın hiçbir şey yok aslında. Yolculuğunuz sırasında mürettebatınızın hiçbirinin ölebileceğini söyleyecek bir spoyler bile düşünmüyorum. Mass Effect 2’de oyunu yenebilirdiniz ve başarısız olduğunuzu hissettiniz, yoldaşlarınızın çoğu işi bitirmek için düştü. Oyun gücünü verdi ve Andromeda’nın elinde olmayan bir şey var. Andromeda’da bana sıkışıp kalmış tek bir kararı hatırlayamıyorum, çünkü hiçbiri yapmak zor bir çağrı yapıyordu, çünkü bu hiç de fark edilmemişti.

MEA_February-47

Oyun animasyonları, özellikle de yüz animasyonları için çok şey yapılmıştır. Belki de orantısız hale gelmiş olsa da, animasyonların kalitesinin 2017’de üçlü bir başlık için acı bir şekilde kötü olduğunu inkar ediyor. Karakterin yüzleri çoğu zaman bir iblisin sahip olduğu bir barbie bebeği gibi sert ve garip görünüyorlar. Çok ender olarak, ihtiyaç duyulan duyguyu iletmeyi başarıyorlardı ve uç noktalardan çılgınca gerizekalı korkunçca geniş gözler duruma yardımcı olmuyor. İyi bir öykü anlatmaya odaklanmış bir dizi için, yüz animasyonları yalnızca oyun oynama sesine dikkatinizi çekene kadar boktan ve komploya zarar verir. Animasyonların geri kalanı da, tonlarca kırpma ve glitches ile oldukça kötü.

İnsanlar gökyüzünden düşen veya gizemli bir şekilde kaybolan, birinin vurulduğu bir silahın yanlış sonu, arazide çok fazla yakalanma, karakterin havada tuhaf ve çok daha fazla gezinmesi gibi bir dizi diğer zahmet karşısında. Neyse ki karşılaştığımların hiçbiri oyun kırmaktı, cehenneme eğlenceli hale gelmek kategorisine girmekle birlikte, sinir bozucu bir lehçe eksikliği. Bu, bir bütün olarak üçlü A endüstrisinin, bu gün makul derecede düzgün oyunlar çıkarmaya can atmayan bir durum gibi.

İnce Mass Effect geleneğinde gezegenden gezegene ana misyonlarla ve 30+ saat boyunca oynamayı sürdürecek yan maceralarla uğraşmaktan ya da her şeyi görmek ve yapmak istiyorsanız daha fazla gezinmeye başlayacaksınız. Buradaki misyon yapısı oldukça öngörülebilir niteliktedir: oraya gidin, bir şeyler kapın ya da her şeyi öldürün ve oraya gidin ve tekrar edin, ancak yeterince sağlamlar. Sorun, misyonlar sizi gezegenden gezegene çılgınca sıçramasına yol açan çok şey, bu kadar uzun süren lanetli yükleme ekranları için olmasa bile iyi olurdu bir şey. Bununla birlikte, nereye gideceğinizi seçmek için Galaxy Haritası’nı kullanırken, sizi bir konumdan diğerine taşıyan yavaş geçiş ekranları bulunur. İlk birkaç defada biraz serindirler, Fakat bundan sonra çekiciliğini kaybediyorlar ve sürekli 10-20 saniyelik animasyonlar, her zaman seyahat etmenizi isteyen bir oyunda çok hızlı bir şekilde toplanıyor. Başka bir deyişle, fiziksel olarak mümkün olduğu kadar tek bir yerde yapmak en iyisidir. Ayrıca kaç misyon, özellikle mürettebatınız için başka türlü sadakat misyonları yapmak bir süre askıya alınır, bir karakter bir toplantı kurar veya size bir e-posta göndermek, görevle angajmanı öldürmek ve garip pacing oluşturmak için beklemekten hoşlanmadım. . Yine de, bu sorunlar kesinlikle sinir bozucu olsa da, bu arayışların çoğunluğu, Witcher 3’le bu anlamda rekabet etmeye bile yaklaşmasalar bile arkasında makul bir miktarda hikaye bağlamına sahip olmak ve tamamlamak çok eğlencelidir . Başka bir deyişle, fiziksel olarak mümkün olduğu kadar tek bir yerde yapmak en iyisidir. Ayrıca kaç misyon, özellikle mürettebatınız için başka türlü sadakat misyonları yapmak bir süre askıya alınır, bir karakter bir toplantı kurar veya size bir e-posta göndermek, görevle angajmanı öldürmek ve garip pacing oluşturmak için beklemekten hoşlanmadım. . Yine de, bu sorunlar kesinlikle sinir bozucu olsa da, bu arayışların çoğunluğu, Witcher 3’le bu anlamda rekabet etmeye bile yaklaşmasalar bile arkasında makul bir miktarda hikaye bağlamına sahip olmak ve tamamlamak çok eğlencelidir . Başka bir deyişle, fiziksel olarak mümkün olduğu kadar tek bir yerde yapmak en iyisidir. Ayrıca kaç misyon, özellikle mürettebatınız için başka türlü sadakat misyonları yapmak bir süre askıya alınır, bir karakter bir toplantı kurar veya size bir e-posta göndermek, görevle angajmanı öldürmek ve garip pacing oluşturmak için beklemekten hoşlanmadım. . Yine de, bu sorunlar kesinlikle sinir bozucu olsa da, bu arayışların çoğunluğu, Witcher 3’le bu anlamda rekabet etmeye bile yaklaşmasalar bile arkasında makul bir miktarda hikaye bağlamına sahip olmak ve tamamlamak çok eğlencelidir .

mass_effect_andromeda_4k_screens_3

Bir misyonerlik görevinde olmak, görevlerin çoğunun dünyalar üzerine sömürgeler kurma ve su aramak veya yerel sorunlarla uğraşmak gibi şeyler yaparak onlara destek olmaya odaklanmasıyla ilgilidir. Büyük bir odak noktası, gezegenin atmosferik koşullarını çeşitlendirmeye yardımcı olacak eski tonozlardır. Bunları etkinleştirmek, ortamda taradığınız glifleri kullanarak yalnızca eski sudoku bulmacalarını çözerek açılabilen monolitleri ziyaret etmenizi gerektirir. Bioware bile bu tamamen aptal bir özellik olduğunu fark etti çünkü bir noktada bir açıklama olmadan yok oluyor, biri aniden onları tamamlamanın sıkıcı olduğunu anladı ve oyun sevk edilmeden önce onları silmeye çalıştı. Ne olursa olsun, kolonilerin kurulduğunu görerek oyuna güzel bir ilerleme hissi verir, sihirli bir şekilde ortaya çıkma şekli bile tüm öyküyü biraz garip saat çözgüsünde olduğu gibi hissettiriyor. Evet, bir zaman hissi, Andromeda’nın, statik NPC’lerin, gece ve gündüz döngüsünün olmamasının ve gezegenler arasında gezip dolaşmanın, buna katkıda bulunanların hepsini geçip gelmediğinin bir yanıdır.

Bütün kolonileştirme ve görevin tamamlanmasından meşgulken, her an uğrayarak durmaya değiyor, çünkü Andromeda’nın ciddi derecede şüpheli animasyonları olabileceği gibi, çevreleri de oldukça sevimli ve oldukça büyük. Mass Effect’in tamamen MAKO ürünü olan yeni arazi aracıyla aracın etrafında toplanacağınız benzersiz ve ilginç dünyaları oluşturmak için kullanılan gösteri amaçlı güzel sanatlar dizaynı var, ancak iyi biliyorsunuz . Her bir dünyadaki açık haritalar oldukça önemlidir, bu nedenle tek bir hedeften sürmek biraz zaman alabilir; bu da her şeyi daha büyük hissettiren bir etki yaratır ancak açıkça bazı oyuncuları sıkıcı bulma pahasına gelir. Bu sebepten dolayı, keşfederken ileriye doğru hızlı seyahat etmenizi sağlayan istasyonlar konuşlandırılacaktır.

Oyunda yapacağınız şeylerin bir cehennemi yüzüne bir şey çekmeyi gerektirir. Dövüş, havada sıçrayabilmeniz, havada veya yerde herhangi bir yönde gezinmenize, havada kalmanıza ve fırlamanıza izin veren sıçrama jetlerinin eklenmesi sayesinde bazı güzel gelişmeler gördü. Savaşa, daha önce olduğundan çok daha akışkan ve daha az statik hissettiriyor. Kullanılan kapak sistemi, sadece bir duvara veya kutuya veya herhangi bir yere girdiğinizde mekanik kullanır ve Ryder otomatik olarak kapağı tıkar. Oldukça iyi çalışıyor, birkaç dakikalığına dokunarak, beceriksiz bir dokunuş olduğunu kanıtlayabilir. Bunun ne olursa olsun, bu serinin bugüne kadar gördüğü en iyi silah sesleri ve orijinal üçlemede yaptığım gibi başka bir dövüş düşüncesiyle kendimi inlemediğini hiç fark etmedim.

MEA_February-25

Yapılması gereken bol miktarda atış üzerine yerleştirilen, hem yeterince derin, hem de aşırı derecede basit, etkileyici bir başarı hissetmeyi başaran beceri sistemi. Ryder’ın kendisi için, savaş, biyotik ve teknik beceri menülerinden geçmek için makul miktarda malzeme var, her biri puanlarınızı batırmak için on iki farklı beceriye sahip. Düşmanlardan kaçmak ister misin? Sonra biyolojik atma sizin için! Veya belki saldırı tüfekleri, el bombaları ve konuşlandırılabilir kalkanlar kullanan düz asker olmak istiyorsun? Burada böyle sınıfsal bir sistem yok, bu yüzden aslında beğendiğiniz herhangi bir yere puan koymakta özgürsünüz, özellikle de medi-bay’ten tekrar spesifikasyon yapabildiğinizden ve böylece gerçekten işinize başlamadan önce sizin için neyin işe yaradığını bulmaya zaman harcadıysanız. Bununla birlikte, muharebe profilinizi seçebileceğiniz bir profil sistemi var, belirli yetenekleri ve istatistikleri artırmak. Örneğin bir asker olmayı seçerseniz silah hasarınızı, sağlık ve genel çöp hücrelerini pompalayabilirsiniz. Hiçbir zaman bir profile kilitlenemezsin, sana ne istersen takas edersin.

Dişli oyalarınız gelince, donatmanız gereken birkaç farklı zırh türü vardır ve isterseniz farklı parçaları karıştırıp eşleştirebilirsiniz, artı orada yol boyunca birkaç hoş kıvrımlara sahip standart bir silah seçimi var. Gittiğiniz zaman satıcıları seçebilir, ancak daha önce silah ve zırhın yeni, geliştirilmiş sürümlerini geliştirmek için araştırma noktaları harcadığınız bir işçilik sistemi var, ilerlediğinizde büyütme ve mods ekliyorsunuz. Bu zanaat sistemi hakkında yeni veya yenilikçi bir şey yok, ancak elinizi en iyi şeylerle elde etmek hala tatmin edici.

Tesviye seviyesinin düşmesine izin verilen yerlerde, güçlerinin küçük bir seçimine ancak zırhları veya dişli takımı değil, yalnızca yükseltilebilecek ekip üyeleri vardı. Ayrıca onlara belirli şekillerde davranmalarını veya yetkilerini belirli bir hedefte kullanmalarını emredemezsiniz; bu da ekolojik hasar için çeşitli yeteneklerin kombine edilebileceği oyun kombinasyon sistemini sınırlayan bir şeydir.

Çok oyunculu da bir dönüş yapmıştı ve içine derinlemesine incelemeyeceğim çünkü oyunun tek oyunculu kısmını doğru yola sokmak yeterince uzun sürdü. Çok fazla değişmedi, düşman dalgalarına karşı dört oyuncu bir ekip koydu. Kilit açmak için hala sınıflar var, soğutma dişlileri ve mikro işlemler için açılmak üzere paketler, daha fazla para harcamak istemiyorsanız, bunu gerçekten yapmamalısınız. Geliştirilmiş dövüş, kısa süreli olsa da oldukça eğlenceli kılıyor. Kendimi çok oyunculu oynamak için çok zaman harcıyor görebiliyorum, ama kesinlikle bir gün aramadan önce kemerlerimin altında daha fazla kibrit alacağım. Artı, gerçek takım arkadaşlarınızın olması, açılan sistemden daha çok hoşunuza gitmesine izin verir.

MEA_February-54

Çok oyunculu oyuna giren ve Strike Takımları olarak da bilinen yeni bir görev türü var. Burada, AI ekiplerini seviyeye yükselecekleri, çeşitli ikramiyeler kazanacakları ve sizin için biraz para kazanacakları çeşitli görevlere yerleştirebilirsiniz. Bazı görevlere “Grev misyonları” adı verilir ve isterseniz başarı olasılığını önemli ölçüde artırarak bunları çok oyunculu bir oyuncu haline getirebilirsiniz. Bu iyi. İşe yaramayan Grev ekipleri hakkında söyleyecek çok şey yok, işte orada ve muhtemelen ilgini çekmeyecek.

İlgini çekmeyecek şeylerden bahsetmişken, tarama geri döndü! Neyse ki oyun, Mass Effect 2’de olduğu gibi tüm gezegenleri taramanızı istemiyor, ancak şu anda yeryüzündeyken aracınızda madencilik yapmaya gidebilirsiniz; bu neredeyse sıkıcıdır. Ancak işçiliğin ya da başka bir şeyin hayati bir önemi yok, bu nedenle birkaç kaynaktan zengin bir araziye gitmediğiniz takdirde madenciliği hoşnut ettirebilirsiniz.

Medyanın söylediklerine ve oyunun genel hoşlanmadığı yönündeki düşüncesine rağmen Andromeda iyi bir oyundu ve baştan sona oynamaktan hoşlandım. Dedi ki, bu sadece iyi bir oyun, ve Mass Effect sadece iyi olmak gibi sevilen bir franchise yeterli değildir. Bu, Mass Effect adının yardımdan daha fazla zarar verdiği garip bir konumda bırakıyor. Onsuz Andromeda muhtemelen eleştirel bir bakış açısıyla karşılanacaktı. Sonuçta bunun anlamı, doğru beklentileri ve zihniyetle içeri girerseniz, Andromeda’nın çok eğlenceli olmasıdır. Birçok yönden yapı ve tasarım Dragon Age’i yansıtmaktadır: Engizisyon, önceki Mass Effect oyunlarını yansıtmaktan daha fazla.

Belki belirleyici an, biten geldi. Orijinal Kütle Efektindeki kredileri izlerken anında yeni bir oyun başlattı; bu kez karakterimi nasıl kuracağımı hayal ediyordum, farklı şeyler yapacağım ve yeniden yaşayacağım anlar. Mass Effect 2’yi bitirdikten sonra sandalyeme yaslandı ve nihayet nefes aldım. Neler yaşadığımı sindirmek haftamı aldı, ancak bir kere daha yeni bir oyuna atladım ve hepsini birden yaptım. Mass Effect 3 bile sonuna kadar beni çok zorladı ve hayatımı ciddi olarak düşünmek için biraz zaman harcamak zorunda kaldı ve Bioware’nin yaptıklarına ne hissettim. Önemli olan üç oyun da sona erdiğinde beni bir şeyler hissettirdi. Ancak Andromeda yapmadı. Kredileri izledim, kendimi nasıl hissettiğimi kısaca düşündüm ve sonra sadece … devam ettim. Bu yanlış. Mass Effect oyununu bitirdiğimde asla ilerlememeliydim. Bu sadece ilerlemem gereken bir şey değil. Zihninizi asla bulamayacağınız eski biri gibi olmalı. Haunting. Güzel. Sinir bozucu. Şaşırtıcı. Andromeda değilonu . Asla olamaz. Belki de haksızdır, ama o zaman hayat budur.

Bir önceki yazımız olan Immortal Redneck Oyunu İncelemesi başlıklı makalemizde Immortal Redneck, Immortal Redneck Oyunu İncelemesi ve oyun fragmanları hakkında bilgiler verilmektedir.

CEVAP VER

Lütfen mesajınızı girin!
Lütfen isminizi giriniz