Sniper’ı önizledim: Ghost Warrior 3 Oyun etrafında dolaşıp oyunu oynatılmayan kare hızına döndüren büyük bir sorunla karşılaştım. Garip bir şekilde bu sorunun tek yolu bir Xbox 360 denetleyicisi kullanmaktı. Tam sürüme geçelim ve sorun, sonsuz sıkıntıya rağmen hala orada, ancak şu ana kadar en azından ben ve diğer birçok Steam kullanıcısı sorunun kaynağını izliyor; fare yoklama oranı. Sorunu çözmek için, yoklama oranımı 1000Hz’den 125Hz’e düşürmek ya da sadece bir Xbox denetleyicisi ile oynamak zorunda kaldım. Garip konuş.

Ne yazık ki, City Interactive’in Sniper serisindeki üçüncü girişimi ile ilgili tek sorun bu değil. Bu en yeni yineleme için açık bir dünya hazırlamaya karar verdikten sonra ve keskin niş yapmanın tam anlamıyla isminde olduğu gerçeği göz önüne alındığında, mümkün olan en uzun çekimlerin çivilemesinin bu oyunda büyük bir çizer olacağını ve şaşırtıcı bir şekilde bir tabanı etiketlemek mümkündür sadece 300-500 metre uzaklıktaki kullanışlı bir uçurumun arasından dolaşmak ve tüm hedeflerin sihirli bir şekilde ortadan kaybolduğunu keşfetmek için düşmanlarla doluyken, oyun motoru onları belirli mesafelere getirmeyi sadece reddediyor. Küçük izciliğini atmak, tekrar uçmak ve motorun hepsini küçücük uçurumun önüne geçmeden önce yaratmalarına izin vermek bile mümkündür; burada hepsi kaybolurlar.

20170503210413_1

Fakat sinir bozucu bu iki büyük problemin altındaki bu ve daha küçük olanların sayısının bulunması, bulunması gereken gerçekten sağlam bir açık-dünya avcılık oyunu. Belki de sizi şaşırtmayacak ya da yılın yarışmacısı haline gelecek bir oyuncu değil, keyif alabileceğiniz bir şey. Oyuyla geçirdiğim yirmi saat boyunca kendim için bir sevinç geliştirdiğimi fark ettim.

Jon North adındaki genel bir asker olarak, mümkün olan en iyi yöntemle istikrarı bozmakla görevli olduğunuz Gürcistan’a girdiniz; kafatasları boyunca yüksek hızlı mermiler. Bununla birlikte, Jon, kardeşi Robert kayıp olduğu için bunların hepsinde kişisel bir hisse var ve raporlar onun bölgede olabileceğini öne sürüyor. 19 yıl önce kardeşlerimize tanıtıldığımız gibi şeyler makul bir başlangıç ​​yapıyor ve ilişkileri hakkında fikir sahibi olmaya izin veriliyor. Oyun bunu birkaç kez yapıyor, zamanla geri atlıyor, ama ne yazık ki ne kardeşin bir hayli kişiliği var ki, her tür bağlantıyı unutmak zor oluyor. Oyun devam ederken, arsa çoğu insan bir keskin nişancı aleti yardımı olmadan bir mil uzakta göreceksiniz öngörülebilir bir bükülme ile biraz can sıkıcı olur.

Daha fazla ilgi eklemek için oyun, Jon’un komisyon üzerinden atmaya körü körüne geçmiş sevgilisine attığı gibi, yine tamamen bayat ve öngörülebilir bir ilişki. O zaman var olan tek nedeni Jon’un eski arkadaşıyla tartışmak ve maksimum bölünmeyi açığa çıkartmak için en sıkıştırılmış en üst kısmı ile dolaşmak gibi görünüyor olan Raquel var. Bakın, bir ajanın bariz seks çekiciliğini kullanmalarıyla ilgili bir sorunum yok, ancak Odin’in hatrı için en azından kendisine yedeklenmek için gerçek bir kişilik kazandırın. Hayır, onu geri alıyorum. Karakterlerden herhangi birini bir kişilik verin!

Sorunların birçoğu, özellikle de bir merminin tam olarak nereye götüreceğini gösteren kullanışlı teleskobun tamamen devreden çıkarılmasıyla sizi güzel bir yüz vermişken eritip uzaklaşıyor; sizi rüzgarı ölçmek için bırakıyor ve mermi kendini bırakıyor. Bir tabanı kullanarak bir hedefi takip etme konusunda neredeyse rahatlatıcı bir şey var; uzaktan kumanda alanının mesafesini değiştirmeden sakin bir şekilde sıfırlama; tetiği, diğer muhafızların fark edemeyeceği sessiz bir bölgede olduğu anda çekin. Sniper Elite serisinin imza x-ışını acımasızlığı olmasa da, mükemmel bir atış yavaş bir mo-öldürme kamerasıyla ödüllendirilir ve bu devre dışı bırakılabilirse de, haydut matematiklerde iyi şeyler yapmak için şeker almak gibi olur. Kan sıçraması ve vücudun atış yeri topa vururken hoşnut bir his,

20170503210258_1

Neredeyse herşey Sniping yoluyla ele alınabilir, ancak bazen görev tasarımıyla ya da çok fazla keskin nişancı cephaneliği kullandıkça, daha yakın yaklaşıma ihtiyaç duyulmaktadır. Silahız bir tabancayı veya bir AK-47’yi çıkardığınızda, oyun, kendine has top-to-the-wall shooter’lar ile rekabet edemiyorsa, yetenekli olduğunu kanıtlıyor. Silahlar onlar için büyük bir tekmelere sahiptirler ve düşmanlar bazen muhtemelen gereken mermiden daha fazla mermi emebilirler, ancak çoğunlukla silah sesleri yeterlidir.

Serinin üçüncü girişinde City Interactive açık bir dünya denemeyi seçti ve dürüst olmak gerekirse, geliştiriciler gibi açık dünyayı yalnızca iyiliği için tamamen yerine getirme tuzağına düşmüş gibi hissettim. oyun sebepleri. Sniper Elite 4’ü sevip sevmediğinize bakılmaksızın (gerçekten beğendim), en azından iyi tasarlanmış düzeyler için bol miktarda yer olduğunu gösteriyor; Sniper’tan çok daha ilginç olduğunu kanıtlayan sayısız yer var: Hayalet Savaşçı 3’ün cansız ve genel Gürcistan. Oyun sizi “ilgi noktalarını” temsil eden her yere soru işaretleri serpip dolaşarak zaman dolaşmaya davet ediyor. Adalet içinde, bunlardan bazıları dolaşmaya değer, burada karşılaştığım garip kabin gibi hikayelerin parçalarını sunuyor Bir düşman insanları parçalamıştı. Korku filmi dışında bir şey gibiydi. Bunun dışında, bulunması gereken bazı dekorasyon silah derileri ve öldürmeye ihtiyaç duyan Most Wanted düşmanları bir grup var. Bunlar nakit ile ödüllendiriyorlar ve sadece ana hikaye ile aynı şeyleri yapmalarına rağmen oldukça keyifli olabilirler. Sorun şu ki, haritada açıkça görüntülenen bu simgeler dışında City Interactive’in yarattığı ilginç bir şey yok. Metal Gear Solid V’in yayılmakta olan dünyasına biraz benzemekle birlikte, alanın o kadar büyük kısmı, sebepsiz yere varmış gibi hissediyor; çoğunlukla, haritanın etrafında sıçrama için yeterli hızlı seyahat noktalarının kilidini açana kadar sizi etrafında dolaştırmaya hizmet eden büyük topraklar. Görmeyeceğiniz geniş araziler var, çünkü hiçbir sebep yok. Çorak. İlgilenilen herhangi bir şey zaten sizin için işaretlenmiştir.

Sürüş konusuna gelince, o da ilginç değil. Hızlı seyahatiniz sırasında aracınız sizinle birlikte gelecektir, çünkü kullanışlı olan bu tam kelimenin tek aracıdır ve aslında yalnızca yollarda olan tek araçtır. Bir yerde park edilmiş bazı APC’ler ve diğer kartlar görürsünüz, ancak hepsi kilitlidir ve hiçbiri hareket etmez.

Bir yerde dolaştın, tuzak, alet ve mermiyi zindana atmak için gerekli hammaddeleri safahristonuza geri döndürebilirsiniz, ki bu da çekici bir fikir. Alanında, silahı için yeni turlar yapmak için ellerinden gelen her şeyi atmak zorunda kalmış bir keskin nişancı vizyonu vardı ve böylece cephane koruması görevleri nasıl ele aldığınızı belirlemek için önemli bir rol oynayabilir. Ne yazık ki gereçler gelmek kolaydır ve oyun safehrinizde cephane ve malzeme satın almanıza izin vererek kendi sistemini atlar ve para hiçbir zaman sorun olmamasından dolayı işleri zanaat etmenin pek az nedeni vardır. Oyun bana bunu yapmak için elinden yeterli miktarda cephane verdiğinde neden tüm üslubun herkesi öldürmüyorum ve elimde belalarım için XP veriyor?

20170505185420_1

Steam forumlarındaki geliştiricilere göre bunun cevabı, eğer cephane ve araçlar üzerinde para harcıyorsanız, tüm tüfek ve ekleri satın almaya yetecek kadar olmayabilir, fakat söyleyebileceğim tek şey hiç olmadığımız Bu sorun, mevcut zırh ve eklentilere oldukça çok rağmen. Ancak en azından sevindirici bir hızda gelen yeni tüfeklerle birlikte hoş bir malzeme seçeneği var. Bunları kapsamlar, genişletilmiş dergiler, iki yönlü çizgiler ve parlak paintjob’larla değiştirebilirsiniz. Kapsamlı bir modifikasyon sistemi değil, ama beğendiğiniz bir tabanca bulmak güzel ve daha sonra üzerine biraz yükseltme yapmak güzel. En sevdiğim tabanca bulmaktan bahsetmişken, diğerlerinden daha objektif olarak daha iyi görünen bazı tüfekler var.

Biraz fazla gerek duyan başka bir şey, üç farklı oynatma stiline dayanan XP’ye sahip olduğunuz beceri ağacı sistemidir: keskin nişancılar, hayalet ve savaşçı, ki açıktır ki uzun menzilli atışlara, yakın takılanlar ve susturulan öldürmelere ve tam açık saldırılar. Her ağacın toplam dokuz kabiliyeti vardır, ancak onları şaşırtıcı derecede hızlı seviyeye getirebilirsiniz. Her ağacın kullanışlı hissettiği her şeyi elde etmek beni uzun süre almazdı ve yükseltmelerden hiçbiri özellikle ilginç, hiçbir şey daha hızlı yeniden yükleme ve hareket halindeyken daha az ses çıkarma standart dizi daha fazla olmak. İlginç bir şekilde zorluk derecesi, XP sistemini tamamen ortadan kaldırır.

Bu karışık dağılmış sözcük dağarcıklarını bitirmeden önce sohbet etmemiz gereken diğer sorunlar var, hepsi de biraz daha lehçe yapılmış bir üründür. Örneğin, AI, etrafındaki en parlak grup değil, çoğu zaman kişinin yanında vurulduğunu ya da gerçekten de gölgelerdeki garip bıçakla çalışan manyak durduğunu not edemiyor. Ve yine de her nasılsa, bazen parlak zeka patlamaları yapabilirler, bazen yerinizi sihirli bir şekilde saptayabilirler çünkü etrafında uçan kullanışlı uçağınızı fark ettiler. Ve deneyimli bir askerin, bir kurşun veya iki kişinin işareti kaçırdığında keskin nişancı konumunda bir tahmin yapması için bir tehlike yaratabileceğini söylemeye istekli olduğum halde, eminim yüzlerce metre olduğu yerde tam noktada uzlaşamadıklarından eminim Ağır yapraklarda. Silah kamı sırasında yüzün kara karelerle kaplanmasıyla ilgili bazı sorunlar vardı, tabancadan ve misyon olaylarından doğru şekilde tetiklenemediği zaman birincil silah düzgün şekilde yaklaşmıyor. Ayrıca buhar forumlarında birçok kişi, kaydetme verilerini silmek için oyun ile ilgili büyük bir soruna ve iffy performansı da içeren bir dizi diğer zenciye var.

Ama en kötüsü, Keskin Nişancı sever olmak istedim: Hayalet Savaşçı 3. Kötü bir oyun olduğunu söyleyemem bile, çünkü sorunların altında gerçekten de eğlenceli ve zevkli bir şey var sadece patlamayı bekliyor veya bu durumda City Interactive birkaç yama çıkardığında, biraz utanmış bir şekilde karıştırılır. Başka bir deyişle, fiyatın düşmesini beklediğinizden ve bunu bir miktar güncellemeden önce birkaç güncellemenin yayınlanmasını tavsiye ediyorum. Bu arada, Sniper Elite 4 oyununu oynatın.

Bir önceki yazımız olan Injustice 2 Oyun İncelemesi başlıklı makalemizde injustice 2, Injustice 2 Oyun İncelemesi ve oyun fragmanları hakkında bilgiler verilmektedir.

CEVAP VER

Lütfen mesajınızı girin!
Lütfen isminizi giriniz